poniedziałek, 5 listopada 2007
















Z wielkim żalem i bólem zawiadamia się, ze 2 listopada 2007r. rano odszeł od nas jeden z liderów i zalożycieli zespolu Universe Mirek Breguła. Jesteśmy wstrząśnięci tym faktem i pogrążeni w smutku.
Ceremonia pogrzebowa odprawiona zostanie w Kościele pw. św. Marii Magdaleny w Chorzowie Starym w dniu 07.11.2007r. o godz. 11-tej. przy ul. Bożogrobców.

Więcej informacji w najbliższym czasie.

Mirosław Breguła z zespołu Universe - nie żyje
Mirosław Breguła, współzałożyciel i wokalista popularnego zwłaszcza w latach 80. zespołu Universe, nie żyje. Popełnił samobójstwo w swojej kamienicy w Chorzowie, jego ciało na klatce schodowej znaleźli sąsiedzi - podała policja. Muzyk miał 43 lata.

- Nie wiem, może to ta refleksja jaka towarzyszy każdemu z nas w dniu Wszystkich Świętych, rozrachunek, jakiego wtedy człowiek dokonuje - pchnęły Mirka do samobójstwa? - zastanawia się Czich.

Czich nie potrafi na razie odpowiedzieć na pytanie, co dalej z zespołem. - Nie zamierzamy niczego robić na siłę, przyszłość pokaże. Na pewno jesteśmy winni Mirkowi i fanom koncert wspomnieniowy. Uważam, że był jednym z najzdolniejszych, choć niedocenianych, polskich kompozytorów - podkreślił.

Mirosław Breguła urodził się w 1964 roku, był gitarzystą, wokalistą i kompozytorem. Zespół Univerese założył razem z Czichem w 1981 r. W następnym roku po raz pierwszy wystąpili publicznie. W 1983 grupa ta zwyciężyła na Młodzieżowym Ogólnopolskim Przeglądzie Piosenki we Wrocławiu. W 1988 r. zespół zdobył nagrodę publiczności na festiwalu w Opolu za piosenkę "Tacy byliśmy". Cztery lata później na opolskim festiwalu grupa zdobyła I nagrodę w konkursie premier za piosenkę "Daj mi wreszcie święty spokój".

Do innych największych przebojów grupy zalicza się takie utwory jak "Mr Lennon", "Wołanie przez ciszę", "Ty masz to, czego nie mam ja".

http://www.universe.pl


http://www.ksiega.4free.pl/ksiega.php?uid=207958&msg=1


Uśmiechaj się
Do każdej chwili uśmiechaj się
Na dzień szczęśliwy nie czekaj
Bo kresu nadejdzie czas
Nim uśmiechniesz się chociaż raz



Universe-Dyskografia

UNIVERSE - THE BEST OF

1. Tacy byliśmy.
2. Masz jeszcze czas.
3. Dlatego błagam.
4. Mr. Lennon.
5. Gwiezdna podróż.
6. Tak trudno się zakochać.
7. Twarda sztuka.
8. Czy to był żart ?.
9. Wołanie przez ciszę.
10. Ty masz to, czego nie mam ja.
11. Godzina zero.
12. Drugie narodzenie.
13. Głupia żaba.

UNIVERSE - MAGNES SERC

1. Bądź znowu przy mnie.
2. Deszczowa nieznajoma.
3. Jesteś tylko jedna.
4. Bo to taka piękna miłość.
5. Eliza ! czekam na Ciebie.
6. Sami znów.
7. Znów kochać kwiaty.
8. Nie wiem czy to miłość.
9. Magnes serc.
10. Trzecia nad ranem.
11. Zdradź mi.
12. Parę słów od Pana Boga.
13. Najbardziej z wszystkich kobiet.

UNIVERSE - CIĄGLE SZUKAM DROGI

1. To był maj.
2. Diabelska muza.
3. Ile lat trzeba iść.
4. Wśród ludzi Go znajdę.
5. Kocham Cię Ojcze.
6. Znowu w domu będzie jazz.
7. Daj mi wreszcie święty spokój.
8. Już mam Cię dość.
9. Nie będę sam.
10. Proste słowo miłość.
11. Inny ktoś.
12. Ciągle szukam drogi.
13. Dokąd uciec chcesz.

UNIVERSE - BYC PRZY TOBIE

1. W perły zmienić deszcz.
2. Wszystko po to, aby być przy tobie.
3. Gdzieś
4. Espania mi amor.
5. Jestem obok ciebie.
6. Niby bracia.
7. Chiny.
8. Zawsze ze mną bądź.
9. Przyjdź do mnie.
10. Kolorowa gazeta.
11. Tyle chciałem Ci dać.
12. Więc chodź.

UNIVERSE - LATAWCE

1. Życie to miłość.
2. Nie, nie
3. Krajcok.
4. Bądź moją iskrą.
5. Ona wie.
6. Muszę ją zabić.
7. Miałem sen.
8. Za krew weź krew.
9. Niech żyją żądze.
10. Kocham więc to co jest.
11. Kusi mnie grzech.
12. Latawce marzeń.

UNIVERSE - BAHAMA YELLOW

1. Kwiaty kuszą dłonie
2. Bahama yellow
3. Pieśń - skutek porannego...
4. Tak musi być
5. A dziś mamy taki piękny dzień
6. Izabella
7. Popłyń ze mną przez świat.
8. Zostań ze mną - jeśli kochasz.
9. Jesteś niebem.
10. Ty wiesz - ja wiem.
11. Znowu tańczy wiatr.
12. Ballada o dwóch przyjacielach.

UNIVERSE - ZŁOTE PRZEBOJE

1. Daj mi wreszcie święty spokój.
2. Nie wiem czy to miłość.
3. Mr. Lennon.
4. W perły zmienić deszcz.
5. Nie, nie.
6. Bo to taka piękna miłość.
7. Kocham więc to, co jest.
8. Głupia żaba.
9. To był maj.
10. Blues na wpół do piątej rano.
11. Deszczowa nieznajoma w parku.
12. Bądź moją iskrą.
13. Wołanie przez ciszę. 17. Tyle chciałem ci dać.
14. Latawce marzeń. 18. Tacy byliśmy.
15. Jesteś tylko jedna.
16. Ty masz to, czego nie mam ja.

UNIVERSE - ZŁOTE BALLADY

1. Kwiaty kuszą dłonie
2. Bahama yellow
3. Pieśń - skutek porannego...
4. Tak musi być
5. A dziś mamy taki piękny dzień
6. Izabella
7. Popłyń ze mną przez świat.
8. Zostań ze mną - jeśli kochasz.
9. Jesteś niebem.
10. Ty wiesz - ja wiem.
11. Znowu tańczy wiatr.
12. Ballada o dwóch przyjacielach.
13. Wołanie przez cisze.
14. Dokąd uciec chcesz?
15. Jak Piotruś Pan. 16. Bajecznie zimowa piosenka.

UNIVERSE - MR. LENNON

1. Mr. Lennon.
2. Hej Panie B.
3. Kino niespełnionych marzeń.
4. Wymyślone łąki.
5. Jak małe łzy.
6. Co naprawdę we mnie śpi.
7. Sto różnych słońc.
8. Nie zostawiaj nic na potem.
9. Jola opanuj się.
10. Ogolę się na łyso.
11. Była mi aniołem.
12. Mijam jak deszcz.

UNIVERSE - ZŁOTA KOLEKCJA

1. Mr. Lennon.
2. Wołanie przez ciszę.
3. Głupia żaba.
4. Ty masz to czego nie mam ja.
5. Blues na wpół do piątej rano.
6. Bo to taka piękna miłość.
7. Nie wiem czy to miłość.
8. Bądź znowu przy mnie.
9. Deszczowa nieznajoma w parku.
10. To był maj.
11. Daj mi wreszcie święty spokój.
12. Ciągle szukam drogi.
13. Chiny. 17. Bahama Yellow.
14. Tyle chciałem ci dać. 18. Była mi aniołem.
15. W perły zmienić deszcz. 19. Tacy byliśmy.
16. Nie, nie.

UNIVERSE - ZANIM

1. Pytania.
2. Zanim się skończy czas.
3. Ja - taki fajny gość.
4. Nie ty, nie ja.
5. Dziś tylko jedno wiem.
6. Samoopadanie.
7. Bierz wino i lej.
8. Nie płosz nadziei.
9. Kto wziął? kto dał?.
10. Czego chcesz jeszcze.
11. Starych przyjaciół nie ma.
12. Żyje się tylko jeden raz.
13. To był maj.
14. Tacy byliśmy.
15. Sen o San Francisco.

http://rapidshare.com/files/41411488/DYSKOGRAFIA_UNIVERSE_xsebus_.part1.rar.html
http://rapidshare.com/files/41421539/DYSKOGRAFIA_UNIVERSE_xsebus_.part2.rar.html
http://rapidshare.com/files/41426423/DYSKOGRAFIA_UNIVERSE_xsebus_.part3.rar.html
http://rapidshare.com/files/41579008/DYSKOGRAFIA_UNIVERSE_xsebus_.part4.rar.html
http://rapidshare.com/files/41584388/DYSKOGRAFIA_UNIVERSE_xsebus_.part5.rar.html
http://rapidshare.com/files/41689929/DYSKOGRAFIA_UNIVERSE_xsebus_.part6.rar.html

password : fckgw

Wołanie o ciszę........pokój jego duszy

Żegnamy Cię z żalem :-(((((((((((((((

Brak komentarzy: